Jump to content

Cerere Moderator Răzvan | ACCEPTAT


Razvan @ DEK

Recommended Posts

Nume : Gorgan Răzvan - Dumitru
Nick :Răzvan @ DEK
Vârstă : 19 ani.
Motiv : Vreau să  ajut membrii comunității  cu problemele pe  care le au legate de IT, și vreau să aflu cât mai multe chestii despre IT  și despre altele.
Adresa de contact :  https://www.facebook.com/razvy35.cs16
Timp alocat forumului : Depinde de zi, sunt student și am destul de multe cursuri câteodată, deci să spun așa în medie cam 2 ore pe zi aș putea sta online și posta topicuri.

Ce secţiuni doreşti să moderezi? Zona IT dacă se poate evident, iar dacă nu oricare alta. ( Oricum o să mai postez în categoria IT dacă nu primesc accesul acolo.)
De ce ai ales aceste sectiuni? Pentru că sunt pasionat de IT, doresc să învăț cât mai multe chestii noi.
De ce doreşti să moderezi în această comunitate? Pentru că e cea mai serioasă după părerea mea. 
Ai mai moderat pe IPB? Da, am mai moderat am și instalat, deci mă descurc  în proporție de 100% cu gradul de moderator. 
Ce înţelegi prin "Post hunt"? Topic sau reply făcut doar pentru +1  gen # „ Frumos” „tare” și altele. 
Ce înţelegi prin "Dublu post"? Îi evident, și numele warnului spune clar dublu post adică Postez un topic și la el adaug eu primul comentariu.
Ce înseamnă "Warez"? Într-un cuvânt  tot ce ține de piraterie # Jocuri/Programe și altele. 
Ce înseamnă "NSFW"? Vine din limba Engleză și cred că înseamnă  ” not safe for work”