Jump to content

Plugin vot_server


UzI

Recommended Posts

!#! Titlu: vot_server.amxx
# Descriere: Acest plugin este o metoda foarte usoara de a face serverul cat mai cunoscut,el se bazeaza pe "Rank-ul" serverului de pe diferitele forumuri care promoveaza servere de Counter-Strike. Deoarece le face jucatorilor foarte accesibil votul.In maxim 20 de secunde pot da acel vot/zi fara a iesi din Clientul Counter-Strike.
# Comenzi : /vot in chat

# Cvar-uri :

# Instalare:

=> Fisierul vot_server.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
=> Fisierul vot_server.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
=> Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
vot_server.amxx

=> Fisierul vot.html il puneti in addons/amxmodx/configs

 

download:http://www78.zippyshare.com/v/RdJJPrHY/file.html

Pagina web trebuie/poate fi editata dupa bunul plac.

P.S:Pagina web este cam mediocra, nu m-am ocupat foarte mult de design ,cat despre plugin,sunt incepator deci abtineti-va de la prea multe comentarii ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Stai, Stai, Stai, Stai, Stai..... what? Deci lasama sa inteleg, asta este un plugin pentru un server, comanda /vot si gata alegi sa pleci pe alt server :)))

Nu cred ca un manager ar folosi asa ceva, daca e cum cred eu adica iti pierzi jucatori.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, XxAlexX7657 said:

Stai, Stai, Stai, Stai, Stai..... what? Deci lasama sa inteleg, asta este un plugin pentru un server, comanda /vot si gata alegi sa pleci pe alt server :)))

Nu cred ca un manager ar folosi asa ceva, daca e cumeu adica iti pierzi jucatori.

Ai înțeles greșit,  pluginul defapt da accesul la vot direct de pe server. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, LondoN eXtream said:

Nu era nevoie sa creezi o pagina html personala.

 

Faceai un meniu cu fiecare site pe care poti vota si o afisai cu show_motd().

Nici de acest reply nu era nevoie.Unde scrie ca am cerut ajutor ;) ?