Jump to content

[Portofoliu]SilentSkills


SilentSkills

Recommended Posts

Salut la toata lumea,la invitatia lui Alfy m-am inregistrat pe comunitatea voastra,ocupatia mea este ca designer in viata reala,ca si hobby imi face placere sa creez diferite creatii despre diferite jocuri iar counter strike este unul dintre ele desi nu prea joc de felul meu,am citit si regulamentul vostru inainte de a posta si in ce priveste rip-ul pun si sursa creatiei mai jos,sper sa intelegeti sursa nu este in PS. ,sper sa fie pe placul vostru si poate o sa revin in curand cu alte creatii.Salut!

 

Tema:Motociclistul Rangfort

Timp lucru:13h

Rangfort_by_Silent_Skills_001.jpg

 

Sursa:

Rangfort_by_Silent_Skills_0001_Sursa.jpg

Edited by SilentSkills
  • Like 15
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine ! Continua tot asa si vei ajunge mare

Multumesc dar sarcastic raspunsul tau avand in vedere ca eu lucrez ca designer....mai mare de atat sigur nu am cum sa ajung,creatiile de aici le fac de placere,dar multumesc nu se stie niciodata,poate ajung sef departament..

Edited by SilentSkills
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc dar sarcastic raspunsul tau avand in vedere ca eu lucrez ca designer....mai mare de atat sigur nu am cum sa ajung,creatiile de aici le fac de placere,dar multumesc nu se stie niciodata,poate ajung sef departament..

Sincer nu e sarcastic. .. lucrezi foarte frumos

Link to comment
Share on other sites

La rugamintea lui Minnie am facut urmatorul logo pentru aniversarea comunitatii.Lucrarea ca baza a fost facuta in 3D dupa care a fost editata pe tableta grafica.Sper sa va placa.

 

Creatie:Logo aniversare rangfort

Timp lucru:31h34min

logo1.png

 

Sursa 3D:

sursa_logo01.jpg

 

Sursa tableta grafica:

sursa_logo.jpg

 

 

Iti multumim foarte frumos pentru efortul depus de a face ceva pentru noi . Ne cerem scuze ca ti-ai ocupat acele ore minunate facand acest banner :D